Chyba dla mnie

Wczoraj podczas zwykłego przeglądania ofert pracy dla mieszkańców Gdyni i okolic natrafiłam na ofertę pracy dla dyrektora oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych. Niedawno zakończyłam współpracę z pewną firmą, w której pracowałam jako kierownik działu obsługi klientów i pomyślałam, że zdobyte doświadczenie mogłoby się okazać cennym atutem w procesie rekrutacyjnym. Kierownik to oczywiście nie to samo co dyrektor (dyrektor oddziału Gdynia), jednak przy odrobinie szczęścia na pewno dałabym sobie radę ze wszystkim.

Jako kierownik oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych  zajmowałabym się koordynowaniem różnych działań maksymalizujących wydajność systemu obsługi klientów w instytucji finansowej. Nadzorowałabym pracę wykwalifikowanego personelu i osobiście kontaktowała się z najważniejszymi klientami placówki. Dbałabym o rzetelne wykonywanie obowiązków przez wszystkich podwładnych.

Żeby wziąć udział w rekrutacji muszę spełnić szereg różnych wymagań, z których większość na szczęście zgadza się z moim profilem zawodowym. Posiadam dyplom ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej oraz mogę pochwalić się wiedzą w zakresie prawa finansowego i marketingu. Do tej pory przez cztery lata pracowałam w finansach i obsłudze klienta, więc doświadczenie też posiadam. Znam język angielski w stopniu zaawansowanym, a dodatkowo dość płynnie posługuję się językiem niemieckim, co mogłoby stanowić dodatkowy atut. Na wymogi osobowościowe w ogóle nie zwracam uwagi bo wiem, że na pewno wszystkie spełniam. Chyba czas wysłać CV!


Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *