Moja praca dyrektora oddziału w Wałbrzychu polega na szeroko pojętym monitoringu i kontroli tego, co dzieje się w oddziale firmy, którą zarządzam. Jako, że zatrudniająca mnie firma zajmuje się sprzedażą produktów i usług finansowych, moim podstawowym zadaniem jest organizacja sprzedaży w segmencie klientów obsługiwanych przez firmę i zarządzanie zespołem pracowników bezpośrednio odpowiedzialnych za budowanie relacji z klientami
Jako dyrektor oddziału Wałbrzych nie zajmuję się kontaktem z każdym potencjalnym klientem firmy, a jedynie odpowiadam za utrzymywanie pozytywnych relacji z największymi klientami obsługiwanymi przez mój oddział. Tych klientów nie ma zbyt wielu, dlatego dość rzadko występuje konieczność odbycia spotkania na mieście lub rozmowy telefonicznej z danym kontrahentem. Z reguły obsługą klientów zajmują się doradcy i specjaliści ds. obsługi klienta mający swoich koordynatorów, którzy również muszą kontaktować się z klientami.
Większą część czasu pracy spędzam w swoim gabinecie, gdzie porównuję analizy, czytam raporty, nadzoruję wyniki sprzedaży i opracowuję nowe strategie rozwoju i pracy. Moją pracę można uznać za biurową, ponieważ do jej wypełniania potrzebuję głównie biurka, komputera, telefonu i terminarza. Nie należy również zapominać o wygodnym fotelu, na którym mogę się rozsiąść i poświęcić pracy.