Decyzyjność dyrektora oddziału

decyzyjność dyrektora oddziału

Każde stanowisko decyzyjne, jest obarczone pewnym ryzykiem związanym z podejmowaniem działań mających wpływ na losy firmy oraz jej pracowników. Pomimo obecności i współdecyzyjności rad nadzorczych, obowiązki dyrektora oddziału często polegają na samodzielnym podejmowaniu bardzo trudnych decyzji.

Ten zły dyrektor oddziału

Często współpracownicy niższego szczebla, postrzegają osoby zarządzające jako nieosiągalne byty, które zza biurka zarządzają korporacjami i nie mają ochoty na kontakty z osobami działającymi na niższych szczeblach. Zwykle jest to nieprawda, bo ten zły dyrektor oddziału bardzo chętnie rozmawia z pracownikami, słucha ich i choć jest wymagający co do wyniku końcowego, to bardziej ceni sobie ludzkie zaangażowanie.

Będąc pracownikiem niższego szczebla, spójrzmy czasem nieco bardziej łaskawie na dyrektorów oddziałów. Na ich barkach leżą losy pracowników oraz całej firmy. To wiąże się z ogromnym stresem, z którym nie każdy jest w stanie poradzić sobie tak samo dobrze. Stanowisko dyrektora oddziału wiąże się niemal nierozerwalnie z ogromną dawką stresu ale również dumą z podejmowanej aktywności.


Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *