Dyrektorzy oddziału również odbywają liczne szkolenia, tak jak pracownicy na każdym szczeblu. U nich jednak zwykle związane one są z radzeniem sobie ze stresem lub nowymi produktami, np. bankowymi.
Szkolenia wyjazdowe i miejscowe
Zwykle odbywanie szkoleń wiąże się z częstymi wyjazdami. Czasem kreatywność organizatorów szkoleń sięga bardzo daleko i szkolenie jest zorganizowane np. w lesie lub innym nietypowym miejscu. Wiąże się to z koniecznością uruchomienia u takich osób mechanizmów niestandardowego myślenia. Bywa to przydatne w nietypowych sytuacjach, gdzie czasem trzeba nieco nagiąć pewne procedury.
Techniki negocjacyjne, business English oraz wiele szkoleń pomagających polepszyć asertywność lub zarządzanie sobą w czasie, również są proponowane dyrektorom oddziałów. Uczestnictwo w nich jest zwykle w pełni odpłatne, tak jak żywienie i zakwaterowanie w ośrodku szkoleniowym lub nieco innym, dość niesztampowym miejscu, w którym również można się wiele nauczyć. Tak czy inaczej – uczestnictwo w szkoleniach zawsze poszerza nasze horyzonty, na jakim stanowisku byśmy się nie znajdowali.
Teraz nie ma stacjonarnych szkoleń, ale te online też są bardzo przydatne. Warto brać udział w szkoleniach.