Roszczeniowy klient dyrektora oddziału

roszczeniowy klient

Tak jak każdy, kto ma choćby znikomą styczność z ludźmi w pracy wie, że każdemu od czasu do czasu trafia się trudny klient. Niestety, dyrektorowi oddziału, który odpowiada głównie za klientów tzw. zamożnych – również. Oprócz tego osoba na tym stanowisku musi radzić sobie z trudnymi klientami doradców, którzy często nie potrafią sobie poradzić dostępnymi środkami z oczekiwaniami klientów.

Stresujący, roszczeniowy klient

Praca dyrektora oddziału jest z gruntu stresująca. Z pewnością stresu dostarcza również fakt, że bywają w tej pracy przypadki, gdy klient wnosi skargę na dyrektora oddziału, ponieważ ten nie chciał spełnić jego wymagań. Bywa, że kończy się to wieloma nieprzyjemnościami dla kierownika oddziału, a gdy oskarżenia są sformułowane wyjątkowo precyzyjnie i ubrane w oskarżycielskie słowa – może to się również skończyć dla niego zwolnieniem.

Często klienci nie zdają sobie sprawy z tego, że brak reakcji na ich prośby nie wynika z nieuprzejmości pracownika, ale raczej z obowiązków i praw, jakimi dana osoba dysponuje. Bywa to niezrozumiałe dla niektórych i stąd właśnie częste kłopoty dyrektorów oddziałów.


Jeden komentarz
  1. Avatar dla Igor

    roszczeniowy klient jest najgorszy

    Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *