Roszczeniowy klient dyrektora oddziału

roszczeniowy klient

Tak jak każdy, kto ma choćby znikomą styczność z ludźmi w pracy wie, że każdemu od czasu do czasu trafia się trudny klient. Niestety, dyrektorowi oddziału, który odpowiada głównie za klientów tzw. zamożnych – również. Oprócz tego osoba na tym stanowisku musi radzić sobie z trudnymi klientami doradców, którzy często nie potrafią sobie poradzić dostępnymi środkami z oczekiwaniami klientów.

Stresujący, roszczeniowy klient

Praca dyrektora oddziału jest z gruntu stresująca. Z pewnością stresu dostarcza również fakt, że bywają w tej pracy przypadki, gdy klient wnosi skargę na dyrektora oddziału, ponieważ ten nie chciał spełnić jego wymagań. Bywa, że kończy się to wieloma nieprzyjemnościami dla kierownika oddziału, a gdy oskarżenia są sformułowane wyjątkowo precyzyjnie i ubrane w oskarżycielskie słowa – może to się również skończyć dla niego zwolnieniem.

Często klienci nie zdają sobie sprawy z tego, że brak reakcji na ich prośby nie wynika z nieuprzejmości pracownika, ale raczej z obowiązków i praw, jakimi dana osoba dysponuje. Bywa to niezrozumiałe dla niektórych i stąd właśnie częste kłopoty dyrektorów oddziałów.


10 komentarzy
  1. Avatar dla Igor

    roszczeniowy klient jest najgorszy

    Odpowiedz

  2. Avatar dla Klara

    Im wyższe stanowisko zajmujemy, tym więcej mamy styczności z trudnymi klientami

    Odpowiedz

  3. Avatar dla Dorota

    Jedyną radą w przypadku roszczeniowego klienta jest spokój i opanowanie

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Nie da się ukryć

      Odpowiedz

  4. Avatar dla Monika

    Kiedy mamy do czynienia z tak zwanym roszczeniowym klientem, najpierw staramy się go uspokoić i dowiedzieć się, co jest przyczyną jego zdenerwowania. Tylko wtedy możemy mu pomóc, a o to właśnie chodzi. Przestaje wtedy być roszczeniowy.

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Dobrze powiedziane Moniko.

      Odpowiedz

    2. Avatar dla Ada

      Nie zawsze jest to takie proste

      Odpowiedz

  5. Avatar dla Nina

    Do roszczeniowego klienta trzeba mieć odpowiednie podejście.

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Najważniejsze to takiego klienta uspokoić i dowiedzieć się jaki ma problem. Wtedy będziemy mogli mu pomóc.

      Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *