Dodatkowe umiejętności przydatne na stanowisku dyrektora oddziału

umiejętności dyrektora oddziału

Praca dyrektora oddziału to nie tylko zarządzanie ludźmi, to również reprezentowanie marki, której niejako staje się twarzą. Bywa to dość trudne, ponieważ zarządzający to człowiek, tak jak każdy z pracowników. Trudno być kimś bez skazy przez cały okres przebywania w pracy, dobrze więc mieć pewne dodatkowe umiejętności, które mogą być przydatne na tym stanowisku.

„To coś”, czego nie może zabraknąć dyrektorowi oddziału

Podzielność uwagi- to jedna z cech, której nie może zabraknąć kierownikowi. Tak jak odporności na stres oraz umiejętności szybkiego podejmowania decyzji. Podobnie jest z komunikatywnością, która często sama w sobie potrafi pomóc w rozwiązywaniu problemów. Kierownikiem nie może być więc ktoś, kto nie jest w stanie otworzyć się na współpracowników i choćby spróbować nawiązania partnerskich relacji.

Ważna w pracy dyrektora oddziału jest również umiejętność oddzielenia spraw zawodowych od stricte prywatnych. Nie może zaistnieć sytuacja, kiedy jedna płaszczyzna będzie przenikała drugą, w efekcie tworząc niebezpieczne połączenie, które niekoniecznie przyniesie korzyści obu stronom.


4 komentarzy
  1. Avatar dla Aśka

    Dyrektor oddziału musi zdecydowanie się wyróżniać różnymi umiejętnościomi

    Odpowiedz

  2. Avatar dla Weronika

    Warto zainwestować w naukę języków obcych

    Odpowiedz

  3. Avatar dla Welenc

    Warto poszerzać kompetencje miękkie

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Oczywiście, kompetencje miękkie bardzo się przydają.

      Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *