Dodatkowe umiejętności przydatne na stanowisku dyrektora oddziału

umiejętności dyrektora oddziału

Praca dyrektora oddziału to nie tylko zarządzanie ludźmi, to również reprezentowanie marki, której niejako staje się twarzą. Bywa to dość trudne, ponieważ zarządzający to człowiek, tak jak każdy z pracowników. Trudno być kimś bez skazy przez cały okres przebywania w pracy, dobrze więc mieć pewne dodatkowe umiejętności, które mogą być przydatne na tym stanowisku.

„To coś”, czego nie może zabraknąć dyrektorowi oddziału

Podzielność uwagi- to jedna z cech, której nie może zabraknąć kierownikowi. Tak jak odporności na stres oraz umiejętności szybkiego podejmowania decyzji. Podobnie jest z komunikatywnością, która często sama w sobie potrafi pomóc w rozwiązywaniu problemów. Kierownikiem nie może być więc ktoś, kto nie jest w stanie otworzyć się na współpracowników i choćby spróbować nawiązania partnerskich relacji.

Ważna w pracy dyrektora oddziału jest również umiejętność oddzielenia spraw zawodowych od stricte prywatnych. Nie może zaistnieć sytuacja, kiedy jedna płaszczyzna będzie przenikała drugą, w efekcie tworząc niebezpieczne połączenie, które niekoniecznie przyniesie korzyści obu stronom.


15 komentarzy
  1. Avatar dla Aśka

    Dyrektor oddziału musi zdecydowanie się wyróżniać różnymi umiejętnościomi

    Odpowiedz

  2. Avatar dla Weronika

    Warto zainwestować w naukę języków obcych

    Odpowiedz

  3. Avatar dla Welenc

    Warto poszerzać kompetencje miękkie

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Oczywiście, kompetencje miękkie bardzo się przydają.

      Odpowiedz

  4. Avatar dla Olgaa

    Asertywność jest bardzo ważna na menadżerskich stanowiskach.

    Odpowiedz

  5. Avatar dla greg55

    Na stanowisku dyrektora przydają się przede wszystkim kompetencje miękkie, aczkolwiek specjalistyczną wiedzę dyrektor także musi posiadać.

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Oczywiście, zarówno kompetencje twarde jak i miękkie są potrzebne.

      Odpowiedz

  6. Avatar dla Ola T.

    Na chwilę obecną zdobywanie dodatkowych umiejętności nie stanowi większego problemu.

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      To prawda, dostępność wiedzy i rozmaitych szkoleń na rynku jest bardzo duża.

      Odpowiedz

  7. Avatar dla elima55

    Dyrektor musi się znać na zarządzaniu ludźmi, to podstawa.

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Oczywiście, zarządzać ludźmi i ich pracą trzeba umieć.

      Odpowiedz

  8. Avatar dla Karolina

    Odporność na stres jest mega ważna.

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Oczywiście, stres potrafi bardzo negatywnie wpłynąć na nasze zdrowie.

      Odpowiedz

  9. Avatar dla Edyta

    W tej chwili na rynku jest tak dużo szkoleń, że jest w czym wybierać.

    Odpowiedz

    1. Avatar dla Antoni

      Tak, oferta szkoleniowa jest ogromna.

      Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *