Country manager

Spółka Money Boom to nowa firma, która dopiero rozpoczyna swoją działalność na rynku i jest częścią wielofunkcyjnego holdingu, który składa się z jednych z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie platform na rynku mikrokredytów który istnieje ponad 6 lat na polskim rynku, posiada bogate doświadczenie w szybko rozwijającym się sektorze biznesowym i ma zintegrowany system zarządzania.

 

Kariera u nas

W ciągu 6 lat prowadzenia firm na rynku usług finansowych uświadomiliśmy sobie, że to nasi pracownicy sprawiają, że jesteśmy najlepsi w swoim segmencie, a dzięki rozwojowi każdego z nas Firma też się rozwija i umacnia swoją pozycję na rynku. Wierzymy, że przyciągając najlepszych pracowników i zapewniając im możliwości rozwoju zawodowego, budujemy naszą Firmę, która jest wiarygodnym partnerem dla Klientów i stabilnym pracodawcą dla pracowników.

Country manager
Miejsce pracy: Warszawa
W chwili obecnej szukamy nowego pracownika do zespołu -  młodą, ambitną osobę, która jest chętna do podjęcia nowych wezwań zawodowych. 

Obowiązki:
  • Kontakt z bankami w celu otwarcia rachunków dla firm
  • Kontakt z organami państwowymi w bieżących sprawach firmy
  • Pomoc w realizacji części prawnej prac projektowych, współpraca z kancelariami prawnymi i prawnikami, księgowością, inspektorem ochrony danych osobowych itp.
  • Pomoc w przygotowywaniu dokumentów dotyczących bieżących spraw firm oraz organizacja podpisywania i przesyłania dokumentów do odpowiednich adresatów (KRS. KNF, itp.)
  • Analiza rynku i pracy konkurentów
  • Poszukiwanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi (banki, systemy płatności, dostawcy usług komunikacji masowej, biura kredytowe, firmy windykacyjne itp.), negocjowanie optymalnych warunków realizacji projektów, poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów


Po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego (2 miesiące) i wykazaniu dobrych wyników pracy i umiejętności organizacyjnych, przewiduje się zatrudnienie na stanowisko członka zarządu spółki, wobec czego do obowiązków kandydata (częściowo) będzie wchodziło również reprezentacja spółki. 


 

Wymagania:
  • Obowiązkowe doświadczenie w pracy z polskimi kontrahentami,
  • Znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego na poziomie B2 i wyższym
  • Umiejętności komunikacyjne, przetwarzania, analiza informacji;

 

  • Znajomość ogólnych aspektów prawnych polskiego prawa, znajomość kodeksu cywilnego i ustawy o kredycie konsumenckim; Doświadczenie w payday / fintech  będzie dodatkowym atutem
  • Dużym atutem będzie doświadczenie w rejestrowaniu firm i wprowadzaniu produktów na polski rynek.


Prosimy o wskazanie oczekiwanego wynagrodzenia na ww. stanowisku


Oferujemy:
  • Komfortowe środowisko pracy w biurze w centrum Warszawy;
  • Rozwój zawodowy;
  • Wsparcie od pracowników firmy w zakresie zadań 
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze - dużą wagę zwracamy na rozwój naszej kultury korporacyjnej;
  • Okazja do sprawdzenia się - możesz wziąć udział w wielu inicjatywach i projektach;
  • Możliwość wzięcia udziału w różnych projektach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Podobne oferty pracy

Jeżeli potrafisz stworzyć atmosferę, w której ludzie są zaangażowani w swoją pracę. Budujesz relacje oparte na zaufaniu. Dajesz przestrzeń pracownikom...

Dyrektor Oddziału ds. małych i średnich przedsiębiorstw

30 Lipca 2021

mBank S.A.,

małopolskie / Kraków

Jeżeli potrafisz stworzyć atmosferę, w której ludzie są zaangażowani w swoją pracę. Budujesz relacje oparte na zaufaniu. Dajesz przestrzeń pracownikom...

Dyrektor Oddziału ds. małych i średnich przedsiębiorstw

26 Lipca 2021

mBank S.A.,

małopolskie / Kraków