Dyrektor generalny

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor generalny
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Numer: StPr/21/0022
OBOWIĄZKI:
-tworzenie i nadzorowanie wdrażania okresowych planów rozwoju;-opracowywanie planów inwestycyjnych;-precyzowanie celów przedsiębiorstwa, jego misji i zasad;-zarządzanie personelem, wybór członków zarządu, kontrola działań;-analiza raportów dotyczących funkcjonowania firmy;-nadzorowanie funkcjonowania poszczególnych działów firmy;-współpraca z kluczowymi partnerami firmy;-nadzór nad pracą działu finansowego, monitorowanie płynności i wyników firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: BARDZO DOBRA OBSŁUGA PROGRAMÓW MS OFFICE (WORD, EXCEL)
Uprawnienia: bardzo wysoka komunikatywność- rozmowy handlowe przez telefon z klientami biznesowymi
Uprawnienia: prawo jazdy kateg.B


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : Umiejętność delegowania zadań, motywowania, kontrolowania postępów prac[Umiejętność 1] : Doświadczenie w budowaniu zespołów pracowników do realizacji projektów

Miejsce pracy:

Gorzów Wielkopolski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 10 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Podobne oferty pracy

zarzadzanie personelem- w tym cudzoziemcami, organizacja pracy; jedna zmiana 8.00-16.00; wykształcenie średnie/wyższe, doświadczenie na podobnym...

Dyrektor generalny

15 Stycznia 2021

Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią,

kujawsko-pomorskie / Szubin

zarzadzanie personelem- w tym cudzoziemcami, organizacja pracy; jedna zmiana 8.00-16.00; wykształcenie średnie/wyższe, doświadczenie na podobnym...

Dyrektor generalny

4 Stycznia 2021

Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią,

kujawsko-pomorskie / Szubin