Dyrektor Operacyjny (telemedycyna) - Członek Zarządu (m/f)

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Najlepszych kandydatów dla naszych Zleceniodawców.Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

 

Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.

 

W tym procesie naszym partnerem jest niemiecka spółka zajmująca się produkcją oraz dystrybucją wysokiej klasy wyposażenia warsztatów samochodowych i stacji diagnostycznych. W firmie naszego Zleceniodawcy używanym na co dzień językiem w kontaktach z centralą w Niemczech jest język niemiecki.

W związku z rozwojem i powiększaniem palety oferowanych produktów, Firma chce zatrudnić osobę w swoim biurze w pobliżu Częstochowy na stanowisko Product Manager (f/m).


Zapraszamy zainteresowane osoby, odpowiadające poniższym oczekiwaniom, do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko:

Dyrektor Operacyjny (telemedycyna) - Członek Zarządu (m/f)
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: DO/NT/KAT

 

GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
  • Zarządzanie operacyjne wszystkimi działami spółki, w tym rozwój sprzedaży i portfela Klientów,
  • Wdrażanie i doskonalenie nowoczesnych procesów organizacji,
  • Realizacja projektów rozwojowych prowadzonych przez spółkę, ich rozwój i kreacja,
  • Optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności firmy,
  • Realizacja powierzonych zadań dotyczących bieżącej działalności spółki,
  • Osiąganie wyznaczonych celów, wskaźników i parametrów efektywnościowych i finansowych.
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane studia MBA,
  • Doświadczenie w prowadzeniu lub zarządzaniu średnim lub dużym przedsiębiorstwem lub doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub zarządzaniu firmą w branży medycznej lub świadczącą usługi dla tej branży,
  • Umiejętności:
    • Efektywnego zarządzania zespołem,
    • Orientacja na cel,
    • Menadżerskie poparte praktyką,
    • Kreatywność i innowacyjne podejście do zadań,
    • Inicjatywa i samodzielność w działaniu,
    • Znajomość technik motywacji pracowników,
    • Analityczne i logiczne myślenie,
    • Pracy pod presją czasu,
    • Dobrej organizacji czasu pracy,
    • Znajomości obsługi komputera w szczególności pakietu Office, MS Excel,
    • Zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy,
    • Dobra komunikacja.
  • Preferowana znajomości rynku medycznego lub telemedycznego,
  • Znajomość sprzedaży B2B, optymalnie w usługach abonamentowych,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego,
  • Cechy osobowościowe:
    • Lojalność,
    • Innowacyjność
    • Prawdomówność,
    • Zaangażowanie,
    • Solidność,
    • Determinacja,
    • Spokój i opanowanie,
    • Autorytatywność.
OFERUJEMY:
  • Pracę w strukturach w ramach grupy kapitałowej
  • Umowę o pracę lub kontrakt menadżerski
  • Stabilne i rozwojowe zatrudnienie
  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
  • Miłą atmosferę pracy w kompetentnym zespole ekspertów
  • Samochód służbowy oraz narzędzia pracy.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Podobne oferty pracy

Ready to change the market? Then become part of our success story, become part of UAI Group We are currently looking to expand our debt collection services...

Director executive

14 Września 2020

UNGARISCHE AUTOBAHN INKASSO GMBH,

mazowieckie / Warszawa

-współpracowanie z dyrektorami generalnymi i pozostałymi członkami kadry kierowniczej w zakresie realizacji strategii firmy, -tworzenie oraz pełnienie...

Dyrektor operacyjny

11 Maja 2020

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu,

podkarpackie / Mielec

OPIS STANOWISKA: Budowanie strategii biznesowej i przewagi konkurencyjnej Opracowywanie i wdrażanie strategii biznesowej oraz personalnej Planowanie...

Dyrektor Operacyjny Budownictwo

23 Marca 2020

NES Global Talent,

mazowieckie / Ostrów Mazowiecka