Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży

 

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży
Miejsce pracy: Białystok
Zadania Dyrektora
  • Zarządzanie Regionalnym Centrum Sprzedaży (RCS) oraz efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników;
  • Odpowiedzialność za osiąganie celów sprzedażowych podległego RCS
  • Kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej w podległym obszarze geograficznym przy uwzględnianiu cross sellingu produktów KIR;
  • Budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych w tym pozyskiwanie i współpraca z lokalnymi partnerami w zakresie oferowania produktów KIR;
  • Organizacja i nadzór nad bezpośrednią obsługą Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir;
  • Organizacja i nadzór nad procesami realizowanymi w RCS tj. przygotowanie zestawów certyfikatów Szafir, wsparcie techniczne Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir, zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z sprzedażą i obsługą Klienta, w tym pełna obsługa i weryfikacja dokumentów Klientów oraz ich archiwizacja, dostarczanie certyfikatów do klientów w podległym obszarze geograficznym;
  • Współpraca z Bankami Spółdzielczymi w zakresie zawartych umów;
  • Utrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami (odnowienia ważności certyfikatów oraz wzrost sprzedaży);
  • Prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży i wsparcie w tym zakresie podległego zespołu sprzedażowego, sprzedaż usług oraz produktów oferowanych przez KIR;
  • Zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i obsługi Klienta.
  • Raporty i analizy.
Wymagania dla Dyrektora
  • wiedza i doświadczenie z zakresu sprzedaży i obsługi klienta (min 3 lata) – mile widziane w sektorze finansowym;
  • wykształcenie wyższe;
  • przedsiębiorczość oraz nastawienie na wyniki;
  • umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z klientami;
  • umiejętności i doświadczenie negocjacyjne;
  • duża komunikatywność, inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania;
  • dokładność i umiejętność pracy z zgodnie z procedurami;
  • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, krytyczne myślenie;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość języka angielskiego (mile widziana).
Podobne oferty pracy

Potrzebne Ci będzie: kilkuletnia praktyka w kierowaniu strukturami sieci sprzedaży umiejętność podejmowania decyzji i egzekwowania wyników rozwinięte...

Dyrektor Regionu

15 Września 2021

mFinanse S.A.,

mazowieckie / Warszawa

Potrzebne Ci będzie: kilkuletnia praktyka w kierowaniu strukturami sieci sprzedaży umiejętność podejmowania decyzji i egzekwowania wyników rozwinięte...

Dyrektor Regionu

15 Września 2021

mFinanse S.A.,

lubelskie / Lublin

Potrzebne Ci będzie: kilkuletnia praktyka w kierowaniu strukturami sieci sprzedaży umiejętność podejmowania decyzji i egzekwowania wyników rozwinięte...

Dyrektor Regionu

15 Września 2021

mFinanse S.A.,

podlaskie / Białystok