Operations Manager

Operations Manager

Miejsce pracy: Poznań

Zadania:
  • Koordynowanie Linii Biznesowej z Site Managerem i współpraca z kierownikami działów
  • Odpowiedzialność za realizację procedur i komunikację z zespołem
  • Zarządzanie i motywowanie zespołu
  • Tworzenie produktywnego i przyjaznego środowiska pracy
  • Ciągła ocena raportów pod kątem produktywności i poziomu świadczenia usług
  • Realizacja celów budżetowych działu
  • Odpowiedzialność za dostarczanie dokładnych informacji o zadaniach podlegających rozliczeniu
  • Odpowiedzialność za informowanie o wynikach, celach i bieżących priorytetach
  • Zapewnienie właściwego korzystania z informacji i systemów informatycznych oraz ich zasobów
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego (preferowany poziom C1)
  • Rozumienie zasad działania procesów operacyjnych
  • Podstawowa wiedza z zakresu procesów HR i prawa pracy (zatrudnienie, godziny pracy, umowy itp.)
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office
  • Umiejętności przywódcze i motywacyjne
  • Umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania
  • Umiejętności zarządzania konfliktami i moderowania
  • Pełne zrozumienie i analiza standardowych raportów i danych
  • Umiejętność kontroli, mapowania i analizy procesu
  • Umiejętność przenoszenia wysokopoziomowych celów i strategii na poziom zespołu
  • Zorientowanie na wyniki i dbałość o szczegóły
  • Zrozumienie wpływu, kosztów i korzyści potencjalnych działań
  • Otwartość, pozytywne nastawienie i orientacja na klienta
  • Elastyczność i wytrzymałość na stres
Oferujemy:
  • Profesjonalne szkolenie wprowadzające
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju i udziału w ciekawych, międzynarodowych projektach
  • Aktywny udział w budowaniu strategii zarządzania zespołem
  • Pracę w wyjątkowej atmosferze
BENEFITY
  • Mentoring
  • Zgrany zespół
  • Prezenty urodzinowe
  • Lokalizacja w centrum
  • Dni tematyczne
Zadania:
  • Koordynowanie Linii Biznesowej z Site Managerem i współpraca z kierownikami działów
  • Odpowiedzialność za realizację procedur i komunikację z zespołem
  • Zarządzanie i motywowanie zespołu
  • Tworzenie produktywnego i przyjaznego środowiska pracy
  • Ciągła ocena raportów pod kątem produktywności i poziomu świadczenia usług
  • Realizacja celów budżetowych działu
  • Odpowiedzialność za dostarczanie dokładnych informacji o zadaniach podlegających rozliczeniu
  • Odpowiedzialność za informowanie o wynikach, celach i bieżących priorytetach
  • Zapewnienie właściwego korzystania z informacji i systemów informatycznych oraz ich zasobów
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego (preferowany poziom C1)
  • Rozumienie zasad działania procesów operacyjnych
  • Podstawowa wiedza z zakresu procesów HR i prawa pracy (zatrudnienie, godziny pracy, umowy itp.)
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office
  • Umiejętności przywódcze i motywacyjne
  • Umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania
  • Umiejętności zarządzania konfliktami i moderowania
  • Pełne zrozumienie i analiza standardowych raportów i danych
  • Umiejętność kontroli, mapowania i analizy procesu
  • Umiejętność przenoszenia wysokopoziomowych celów i strategii na poziom zespołu
  • Zorientowanie na wyniki i dbałość o szczegóły
  • Zrozumienie wpływu, kosztów i korzyści potencjalnych działań
  • Otwartość, pozytywne nastawienie i orientacja na klienta
  • Elastyczność i wytrzymałość na stres
Oferujemy:
  • Profesjonalne szkolenie wprowadzające
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju i udziału w ciekawych, międzynarodowych projektach
  • Aktywny udział w budowaniu strategii zarządzania zespołem
  • Pracę w wyjątkowej atmosferze
BENEFITY
  • Mentoring
  • Zgrany zespół
  • Prezenty urodzinowe
  • Lokalizacja w centrum
  • Dni tematyczne
Ze względu na ochronę Państwa danych osobowych prosimy o aplikowanie wyłącznie przez formularz.
Formularz zawiera klauzulę informacyjną oraz adekwatną zgodę na przetwarzanie danych w procesie rekrutacyjnym.
Podobne oferty pracy